#1 2010-02-19 15:50:01

 tyros13

Member

4391085
Zarejestrowany: 2010-02-19
Posty: 15
Punktów :   

Super deatch touch Edit by me

Niestety silnik robiłem jesienią a od dawna nie zajmuję się Tibią (dlatego też wam go oddaję) i nie pamiętam wszystkiego co w nim zrobiłem, ale może uda mi się coś przypomnieć.

Config.lua wygląda teraz tak - zobaczycie po nim co m.in. zmieniłem bo ja naprawdę już nie pamiętam:
---------------------------- Ustawienia OTS'a ------------------------------

-- dane OTS'a
datadir = "data/"

-- ścieżka Mapy
map = "data/world/graviria.otbm"

-- OTBM dla mapy binarnej, SQL dla SQL, XML dla OTX
mapkind = "OTBM"

-- SQL dla informacji o koncie gracza w SQL, XML dla XML
sourcedata = "XML"

-- wiadomość dla gracza w konsoli kiedy się zaloguje
loginmsg = "Witaj na Michuu^^OTS!! Zeby sprawdzic komendy, napisz !commands"

-- port OTS'a
port = "7171"

-- nazwa OTS'a
servername = "Michuu^^OTS"

-- nazwa właściciela
ownername = "Michuu^^"

-- email właściciela
owneremail = "Michuuots#gmail.com"

-- strona OTS'a
url = "michuuots."

-- lokalizacja serwera
location = "Polska"

-- ip serwera (auto - automatyczna zmiana ip)
ip = "77.89.77.81"

-- wiadomość w oknie Wiadomości Dnia
motd = "Witaj na Michuu^^OTS!!"
motdnum="0"

-- użyj md5 hasła dla kont, yes/no
md5passwords = "no"

-- typ świata: pvp, no-pvp, pvp-enforced
worldtype = "pvp"

-- limit graczy
maxplayers = "30"

-- czas wyczerpania w ms (1000 = 1sec)
exhausted = 1000

-- czas wyczerpania dla czarów leczniczych (1000 = 1sec)
exhaustedheal = 1000

-- ile ms to dać, kiedy gracz jest wyczerpany i chce rzucić zaklęcie (1000 = 1sec)
exhaustedadd = 0

-- how long does the player has to stay out of fight to get pz unlocked in ms (1000 = 1sec)
pzlocked = 10*1000

-- ile razy można zalogować się na tą samą postać
allowclones = 0

-- nazwy profesji
vocations = {"Mag", "Druid", "Strzelec", "Rycerz"}
promoted_vocations = {"Mroczny Mag", "Starszy Druid", "Wyborowy Strzelec", "Boski Rycerz"}


--- SQL part
sql_host = "localhost"
sql_user = "root"
sql_pass = ""
sql_db = "otserv"


--- SQL MAP part
sqlmap = "test_map"
map_host = "localhost"
map_user = "root"
map_pass = ""
map_db = ""

------------------------- Podstawowa Konfiguracja OTS'a ---------------------------

-- nazwa świata (pisze obok nazwy gracza podczas logowania)
worldname = "Michuu^^OTS"

-- co ile minut serwer ma się zapisywać (0 = wcale, 5 = 5min, 60 = co godzine)
autosave = 5

-- Czy włączyć system cap'a? (yes/no)
capsystem = "no"

-- Czy gracz musi kupić zaklęcie żeby móc je używać? (yes/no)
learnspells = "no"

-- Chcesz dać Pacca wszystkim graczą? (yes/no)
freepremmy = "no"

-- Czy gracze z Pacc mają czekać w kolejce? (yes/no)
queuepremmy = "no"

-- ile % {exp, mana, skill, eq, bp} tracisz kiedy zginiesz
diepercent = {"2", "2", "1", "1", "100"}

-- ile summonów może mieć gracz?
maxsummons = 2

-- czy chcesz żeby wszystkie profesje mogły stawiać summony? (yes/no)
summonsallvoc = "no"

-- szansa na stracenie dzidy przy żucie (0 - nie giną, 100000 - zawsze giną)
spearlosechance = 0

-- anty-afk - po ilu minutach w nieruchu gracz ma być wylogowany (1 = 1min)
kicktime = 15

-- maksymalna ilość żeczy którą gracz może włożyc do Depozytu
maxdepotitems = 1000

-- maximum number of items on a house tile (including those in containers)
maxhousetileitems = 20

-- ile dedów ma być zapisanych w pliku gracza? (pozostałe będą usunięte)
maxdeathentries = 10

-- ile many bierze {snakebite, moonlight, volcanic, quagmire, tempest} - różdżki druida
rodmana = {"2", "5", "15", "25", "300"}

-- ile many bierze {vortex, dragonbreath, plague, cosmic energy, inferno} - różdżki sorcerera
wandmana = {"2", "5", "15", "25", "300"}

-- zasięg różdżek {snakebite, moonlight, volcanic, quagmire, tempest} - różdżki druida
rodrange = {"3", "2", "2", "3", "6"}

-- zasięg różdżek {vortex, dragonbreath, plague, cosmic energy, inferno} - różdżki sorcerera
wandrange = {"3", "2", "2", "3", "6"}

-- siła burst arrow (obrażenia)
-- domyślnie jest (1*lvl+5*mlvl)*0.24 to (1*lvl+5*mlvl)*0.55
burstarrowdmg = {"1.0", "5.0" , "0.24", "0.55"}

--------------------------- Mnożniki i przyrosty ------------------------------

-- exp razy (ile razy większy exp z potworków)
expmul = 50

-- exp razy (pvp-enforced) - za zabicie gracza
expmulpvp = 200

-- szybkość skili: {no-voc, sorcerer, druid, paladin, knight} -- 1 - rl tibia, 10 - 10 razy mniej czasu potrzeba na advenc
weaponmul = {"1", "1", "1", "1", "40"} -- Atak
distmul = {"1", "1", "1", "40", "1"} -- Dystans
shieldmul = {"1", "1", "1", "20", "40"} -- Obrona
manamul = {"1", "10", "10", "3", "2"} -- Mlvl

-- ile punktów dostaje się co poziom {no-voc, sorcerer, druid, paladin, knight}
capgain = {"10", "10", "10", "20", "25"}
managain = {"5", "30", "30", "15", "5"}
hpgain = {"5", "5", "5", "10", "15"}

-- ile punktów życia i many rośnie po najedzeniu (1 - rl tibia)
healthtickmul = 10
manatickmul = 10

-------------------------------- System PK ----------------------------------

-- ile osób trzeba zabić na red skulla
redunjust = 3

-- ile osób trzeba zabić, żeby dostać bana
banunjust = 6

-- jak długo trwa biała czaszka kiedy nie zabijesz nikogo (1 = 1min)
hittime = 1

-- jak długo trwa biała czaszka kiedy kogoś zabijesz (1 = 1min)
whitetime = 15

-- jak długo trwa red skull (1 = 1min)
redtime = 12*60

-- jak długo musisz czekać, żeby usunęło ci się jedno zabójstwo (frag) (1 = 1min)
fragtime = 12*60

------------------------------ Pozwolenia dla GM'a --------------------------------

-- pozwolenie na wchodzenie do domków
accesshouse = 2

-- pozwolenie na zalogowanie się bez czekania w kolejce i kiedy serwer jest zamknięty
accessenter = 1

-- nieśmiertelność, niema wyciszenia, cap'u i potwory nie atakują
accessprotect = 2

-- access to broadcast messages/// i mówienia kolorem (#c blabla - w kanale publicznym)
accesstalk = 2

-- pozwolenie na przesuwanie itemów na dystans
accessremote = 2

-- pozwolenie na sprawdzenie id przedmiotu i pozycji na mapie
accesslook = 1


----------------------------------- DEADTOUCH OPTIONS ----------------------------

-- Ile dni trwa ban za PK (1 - 1 dzień)
pkbandays = 3

-- Na jakiej odległości od respu potwór znika
dist = 50

--Czy chcesz włączyć kolorowe napisy?
animations = "yes"
-- color napisu awansu
-- (darkblue = 2, red = 180, orange = 199, szary = 121, green = 84)
-- (lime = 102, yellow = 169, light blue = 71, white = 983)
anicolor = 71

--Extra Effects (yes/no) [FS burn enemy, P-dagger poisoning enemy etc.]
extraeffects="yes"

--Summons have bodies? (yes/no)
summonhavebody="yes"

-- Ustawienia Life Ringa
LifeRingHealth = "15"
LifeRingMana = "15"

-- Ustawienia ROH'a
RoHHealth = "30"
RoHMana = "30"

-- System Parceli
city1 = "morthell" -- A name of city with depots ID 1
city2 = "destavia" -- A name of city with depots ID 2
city3 = "silvania" -- A name of city with depots ID 3
city4 = "axania" -- A name of city with depots ID 4
city5 = "city5" -- A name of city with depots ID 5
city6 = "city6" -- A name of city with depots ID 6
city7 = "city7" -- A name of city with depots ID 7
city8 = "city8" -- A name of city with depots ID 8

-- Wiadomość, kiedy padniesz
diemsg = "yes" -- "You were downgraded..." Yes or no?
extradiemsg = "yes" -- "You lose xxx experience due to death."
DieMSG = "Own3d!" -- RL Dead Message ("You are dead.")

-- Items incercase/defense against magic damages config
MGDMG_Items = "no" -- Enable this option? (Yes/No)
MGTYPE = "plus" -- Incercase damage? Or absorb? (plus - incercase/ minus - absorb)

ID_HELMET = 0 -- ID of Helmet
ID_ARMOR = 0 -- ID of Armor
ID_LEGS = 0 -- ID of Legs
ID_BOOTS = 0 -- ID of Boots
ID_AMULET = 0 -- ID of Amulet
ID_RING = 0 -- ID of Ring

MagicDmg_HELMET = 20 -- % of incercasing/absorbing damage for Helmet
MagicDmg_ARMOR = 20 -- % of incercasing/absorbing damage for Armor
MagicDmg_LEGS = 20 -- % of incercasing/absorbing damage for Legs
MagicDmg_BOOTS = 20 -- % of incercasing/absorbing damage for Boots
MagicDmg_RING = 20 -- % of incercasing/absorbing damage for Ring
MagicDmg_AMU = 20 -- % of incercasing/absorbing damage for Amulet

-- drop rate multiplier (how much faster the items will drop from monsters)
droprate = 3

-- Do you want to add numbers skill when advance? (Example: You advaced to sword fighting level 90.)
AdvanceSkill_ShowNumbers = "no"

-- Set the damage divider (less - better hits *Default is 30'
DmgDivider = 30

-- Buy/Sell Config
BuyMsg1 = "Prosze bardzo."
BuyMsg2 = "Przykro mi, nie masz tyle pieniedzy."
BuyMsg3 = "Przykro mi, nie masz tyle pieniedzy."
SellMsg1 = "Dzieki za ten przedmiot!"
SellMsg2 = "Przykro mi, nie masz tego przedmiotu."
SellMsg3 = "Przykro mi, nie masz tego przedmiotu."

--------------------Skrypty by Michuu^^------------------------

-- PVP od lvl'a
pvplvl = 50

--How many mana and Hp you recovery using Soft Boots ? ID: 2640
softmana = "100"
softhealth = "100"

------Maxymalny Mlvl------
-- knight / elite knight
maglev4 = 40
-- paladin / royal paladin
maglev3 = 100
-- druid / elder druid
maglev2 = 160
-- sorcerer / master sorcerer
maglev1 = 160

-- Attack-Speed w sekundach (no-voc, sorc, druid, pally, knight)
speed = {"3.0", "2.0", "2.0", "0.3", "0.5"}

---------------Domki-------------------

-- czy wlaczyc komende !buyhouse?? (1 - tak, 0 - nie)
buyhouse_allowed = 1

-- jaki jest wymagany lvl zeby kupic domek? (0 - bez limitu)
buyhouse_level = 100

-- czy wymagany jest pacc zeby kupic domek? (1 - tak, 0 - nie)
buyhouse_pacc = 1

-- Cena za 1sqm (kratke) domku w GP
priceforsqm = 10000

-- Ile domków może mieć jeden gracz
maxhouses = 5

Z tego co pamiętam:
KOMENDY SĄ W PLIKU commands.xml
- ulepszyłem tam komendę !buyhouse,
- dodałem ACC Makera (pasy 1/1),
- dodałem NPC który zmienia miejsce zamieszkania,
- dodałem fast attack,
- dodałem możliwość ustawienia od jakiego lvl można PK,
- dodałem Soft Booty,
- amunicja się nie kończy,
- dodałem komendę na zmianę outfitu na dwarfa/nimfe i chyba NPC do tego xd
- jest możliwość ustawienia maxymalnego Mlvl dla każdej profesji,
- dodałem anty-spam (na zaklęcia)
- chyba dodałem jakieś NPC, może jeszcze jakiegoś monstera
- spolszczyłem to co zdążyłem (cały serwer miał być spolszczony)
- dodałem komendę /bc (chyba tak się pisze), nie pamiętam jakie komendy na poszczególne kolory, ale można je znaleść w sourcach:
if(color == "blue")
mclass = MSG_BLUE_TEXT;
else if(color == "red"){
game->creatureBroadcastMessage(c,message);
return false;
}
else if(color == "red2")
mclass = MSG_RED_TEXT;
else if(color == "orange")
mclass = MSG_ORANGE;
else if(color == "white")
mclass = MSG_ADVANCE; //Invasion
else if(color == "white2")
mclass = MSG_EVENT;
else if(color == "green")
mclass = MSG_INFO;
else if(color == "small")
mclass = MSG_SMALLINFO;
else if(color == "yellow")
mclass = MSG_YELLOW;
else if(color == "private")
mclass = MSG_PRIVATE;

WIĘCEJ nie pamiętam, serwer nie był skończony ponieważ przestałem w nim grzebać po kilku tygodniach, więcej znajdziecie pewnie w samej grze.

Do tego dorzucam wam mojego Klienta którego zacząłem robić ponad rok temu (może dwa), oczywiście nie robiłem go cały czas tylko leżał sobie na płycie CD.
Klient jest spolszczony (prawie) można ew. gdzieś znaleźć jakiś wyraz nie spolszczony, ale można go sobie w HEX Edytorze zaraz spolszczyć.
Klient po polsku, ze zmienionymi plikami .spr .pic .exe i nie pamiętam czy też nie .dat
Do klienta dorzucam pliki które modyfikowałem, kopie zapasowe, programy do edycji tych plików itp. itd.
W kliencie trzeba zmienić IP na swoje, zmienić linki z tibia.com na ew. swoją stronę (w info jest link na forum, w helpie są linki też).


DOWNLOAD
Serwer DeadTouch 1.9 zmodyfikowany przeze mnie (Pajlok/Michuu^^ to ja) + Source:
http://www.4shared.com/file/89577669/43 … ch_19.html


elos
Pozdro tyros13
Daj mi Reputka jak pomogłem

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora